نقل قول:
نوشته اصلي بوسيله archfx
بسیار ممنون از توضیحاتتون . چون من ذاتا محتاطم اعلام خطر شما رو کاملا جدی می گیرم و در صدد رفع بر میام . فقط چون کار تخصصی هست و راه حل شما احتیاج به فهمیدن اصطلاحات کامپیوتری داره کار برام سخته .
با بخش فنی شاتل صحبت کردم و خواستن دوباره تماس بگیرم تا خطو چک کنند . اونا می گن هیچ مشکلی از جانب شرکت وجود نداره و برای رفع مشکل داخلی (کامپیوتر شخصی ) تعهدی ندارند و توصیه به عوض کردن ویندوز کردن !
(من تازه با فرمت کردن درایو ویندوز یه نوشو نصب کردم  )
حالا اگه راه حل پاک کردن اون فایل هایی که فرمودید مشکل دارن طولانی هست و از حوصله ی وقتتون خارجه لطفا نرم افزار(در صورتی که وجود داره) و یا سایت فارسی تخصصی اگه سراغ دارید معرفی کنید تا هم مشکل من که اذیت کندست حل شه هم من یکم سواد کامپیوترم افزایش پیدا کنه دیگه نذارم از این اتفاقا برا کامپیوترم بیفته !
با تشکر .
|
سلام صبح بخیر
توضیح پروسس های startup:
1. چهار مورد اول (IMJPMIG8.1 و ImScInst و tintsetp.exe) مربوط به زبانهای چینی و ژاپنی می شود. البته نیازی نیست که در startup باشد. برای اطلاعات بیشتر به
http://www.bleepingcomputer.com/star....exe-3444.html مراجعه شود
2. سه مورد بعدی مربوط به کارت گرافیک شما هست (nvidia)
3. مورد هشتم و نهم و دهم (RTHDCPL.exe و SkyTel.exe و Alcmtr.exe) مربوط به کارت صدا هست.
4. Avp.exe آنتی ویروس
5. WinPatrol همان نرم افزاری هست که اطلاعات را نشان می دهد
6. سایر موارد هم که مشخص هست.
در ضمن آیا دیشب سرعت دانلود به صفر رسید، زمانی که بین 3-5 بود آپلود چند بود؟