نمايش پست تنها
قديمي October 24th, 2010, 18:10   #2335
lastnight19
Senior Member
 
lastnight19's Avatar
 
تاريخ عضويت: Sep 2007
محل سكونت: چند کیلومتر اونور تر از خونمون
ارسالها: 4,313
تشکر: 2,704
تشکر از ايشان: 15,997 بار در 3,978 پست
lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)
ارسال پيغام بوسیله Yahoo به lastnight19
0

وعده شركت سايپاديزل تحقق مي يابد؛
رونمايي از اولين كاميون طراحي شده توسط متخصصين صنعت خودروكشور
مديرعامل شركت سايپاديزل كه سال گذشته در كنفرانس خبري خود ازساخت اولين كاميون طراحي شده توسط متخصصين داخلي خبرداده بود، در جديدترين مصاحبه خود اعلام كرد: اين كاميون بزودي رونمايي مي شود.

به گزارش بورس به نقل از واحد ارتباطات شركت سايپاديزل، علي ملك در گفتگويي ضمن اعلام اين خبر افزود: اين كاميون كه برند آن متعلق به شركت سايپاديزل بوده و با نامي ايراني عرضه خواهد شد، با هدف ارائه محصول با قيمتي مابين محصولات اروپائي و چيني و كيفيتي نزديك به محصولات اروپائي و بسيار بهتر از محصولات چيني در كاربريهاي مختلف طراحي و عرضه مي گردد .

مديرعامل شركت سايپاديزل با اشاره به اينكه اين پروژه حدود 2 سال كار تحقيقاتي و طراحي و مهندسي و نهايتاً اجرايي را به دنبال داشته، تاكيد كرد: توان اين كاميون كشنده، 420 اسب بخار است، ضمن اينكه قدرت كشندگي 70 تن را دارا بوده و تمامي مزيتهاي موجود در محصولات ولوو ، رنو و البرز را در خود گرد آورده و با كيفيتي معادل محصولات اروپايي و قيمتي مناسب بعنوان اولين كاميون با برند شركت سايپاديزل معرفي مي شود.

ملك اضافه كرد: از اين پلت فرم در فاز اول دو محصول عرضه مي گردد كه اين دو محصول، آماده و طي 4 ماه گذشته كليه تست هاي خود را با موفقيت پشت سر گذاشته و محصول سوم كه كمپرسي است ظرف كمتر از يكسال آينده به نتيجه رسيده و عرضه مي گردد.

وي همچنين خاطرنشان كرد: انتخاب اجزاي اين محصول براي رسيدن به هر دو هدف كيفيت ايده آل و قيمت اقتصادي انتخاب گرديده، ضمن اينكه كليه استانداردهاي الزامي و مدارك E-MARK (اروپائي) را اخذ نموده است .

ملك درباره مزاياي فني اين كاميون نيز ابراز داشت: موتور اين محصول، شش سيلندر و مدل رنو و داراي استاندارد آلايندگي Euro3 بوده و قابل ارتقاء تا Euro5 است، ضمن اينكه سيستم سوخت رساني آن نيز common rail و سازگار با گازوئيل ايران مي باشد.

مديرعامل سايپاديزل افزود: گيربكس 16 دنده اي ZF سنكرونيزه، ترمز موتور، سيستم خودكار تنظيم سرعت (CRUISE CONTROL) و نيز مصرف سوخت پائين حدود 30 ليتر در 100 كيلومتراز مزاياي ديگر اين كاميون طراحي شده در داخل كشور است.

گفتني است، مراسم رونمايي از اين كاميون جديد شركت سايپاديزل بزودي با حضور مقامات ارشد اجرايي كشور برگزار
__________________
دیگه چه خبر؟
lastnight19 آفلاين است پاسخ با نقل قول